تبلیغات

تبلیغات راه بسیار موثری برای معرفی محصول به مشتریان است و چشم انداز جدیدی برای گفتن سلام به مصرف کنندگان اولیه تلقی می شود. تبلیغات در گونه های متفاوت به پرسنل کارآمد نیازمند است که با بینشی جامع و خلاقیتی سرشار از نوآوری رقابتی مقاوم و پایداررا برای محصول در بازارفروش ایجاد کنند. دراین میان بیلبوردها به یک ابزار محبوب تبلیغاتی برای جلب توجه و تحریک مشتریان تبدیل شده اند که در بازار جهانی ازاهمیت ویژه ای برخوردارند. در این تحقیق به بررسی عوامل اجرایی و چگونگی موفقیت این رسانه تبلیغاتی می پردازیم. هدف اصلی این مقاله نشان دادن تاثیر تبلیغات به ویژه بیلبوردها در فروش وهمچنین بررسی دیدگاه های برخی از متخصصان در مورد تبلیغات وارزش تجاری آن می باشد. تحقیق پیش رو یک تحقیق توصیفی است و با توجه به اهمیت عناصر آمیخته در تبلیغات )مکان ، شناسایی نام محصول، تاثیرات بصری قدرتمند ، خلاقیتهوشمندانه ، ارائه اطلاعات ،کاربرد این تابلوها بعنوان ابزاری جهت ارتباطات منسجم بازاریابی ، میزان تکرار، قیمت و مدت زمان انجام تبلیغات ( درسطح کاربرد تابلوها نیز بررسی ها و مطالعاتی بعمل آمده است. نتایج بدست آمده از بحثهای تجاری ، بیلبورد را بعنوان ابزاری مهم وتبلیغاتی برای فروش محصول و یک روش اساسی برای خلق جایگاه رقابت پایدار شناسایی می کند
تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان‌ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.
آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد. آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه، آگهی مزایده و آگهی استخدام نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند.