پاورپوینت ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برند یاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه‏‌‌های بازاریابی شرکت افزایش مضاعف اعتبار سازمان تولید ثروت و درآمد بیشتر مهم‌ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریان جلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشان نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی هدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیت‏‌‌های شرکت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان ایجاد، نگهداری و ارتقای برند نشانه و نماد سازمان که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفته و نشانگر اهداف، برنامه‏‌ها و خط مشی‏‌‌های سازمان است.
همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل می‌گیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای می‌گیرد.
خدمات شرکت:آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتا توسط پرسنل آن ارایه می‌گردد.
برند: آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می‌نماید.
امکان پرداخت هزینه‏‌‌های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبر‌تر توسط مشتری برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است.
تمامی انسانهای معروف و مشاهیری که می‌شناسیم بوسیله توانایی‏‌ها و رفتار خود برند شخصی را شکل داده‏‌اند که با شنیدن نام این افراد به حس و دریافت ذهنی ناشی از ویژگی‏‌‌های این افراد می‌رسیم.
در محیط سازمان نیز تک تک افراد دارای برند شخصی هستند که قدرت این برند می‌تواند باعث پیشرفت و موفقیت در کار و پست سازمانی افراد گردد

منبع : پاورپوینت ایجاد، نگهداری و ارتقای برند